عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 214
نویسنده : علی محمد زاده
خادم الشهداء؛ محمود گفت: ما با شما معامله نمی کنیم، پرسید: چرا؟ گفت: چون پول شما خیر و برکت نداره. دختر با عصبانیت گفت: حسابت رو می رسم ها! محمود هم خیلی محکم گفت: هر غلطی می خواهی بکنی، بکن.

به گزارش خادم الشهداء ، «شهید محمود کاوه»، در سال‌های دفاع مقدس، فرماندهی لشگر 155 ویژه شهدا را بر عهده داشت و از شاگردان شهید «محمد بروجردی» به شمار می‌رفت. «محمود کاوه»، پس از سال ها جهاد و حماسه آفرینی در جبهه‌های غرب کشور، در سال 65، در منطقه حاج عمران، شربت شهادت نوشید و پیکر پاکش در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد.


تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 296
نویسنده : علی محمد زاده

بسم الله الرحمن الرحیم
سال جدید تحصیلی و آغاز مهرماه سال 1393 را به همه عزیزان در اقصی نقاط میهن اسلامی و آینده سازان این مرز و بوم و اعضای عزیز و با صفای انجمن اسلامی دانش آموزان تبریک می گویم و از خدای منان و متعال تمنا می کنم این سال تحصیلی را برای همه ی دانش آموزان ،معلمان،و اعضای دانش آموزان انجمن اسلامی مبارک قرار دهد.
هر تغییری که در مسیر زندگی پیش می آید فرصتی است برای اندیشیدن به گذشته و همچنین گرفتن تصمیم های جدی و قوی برای آینده و یکی از بهترین تغییر ها،تغییر سال تحصیلی است که دانش آموزان از یک سال عبور کرده و به سال تحصیلی جدید می روند و برخی نیز وارد مقطع دیگری می شوند.


تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 280
نویسنده : علی محمد زاده

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حامدعلامتی گفت: پرورش نخبگان دانش‌آموزی در حوزه‌های فناوری و فراهم آوردن بستری مناسب برای جذب نخبگان نوجوان و جوان دانش‌آموز، از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار می‌باشد.
بر اساس این ضرورت همکاری و هم‌افزایی بین دو نهاد فرهنگی و علمی به منظور بالا بردن تاثیر عملکرد و تعمیق و افزایش نفوذ در شبکه نوجوانان و جوانان به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی، تفاهم‌نامه فيمابين اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و دانشگاه صنعتی شریف منعقد گردید.


تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 349
نویسنده : علی محمد زاده

برگزاری قرارگاه شهید صادقیان

با موضوعات معرفتی ماه رمضان و بصیرتی  شناساندن گروهک داعش .

و همراه با افطاری در محل اتحادیه شهرستان برگزار شد.


تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 214
نویسنده : علی محمد زاده

برگزاری هیئت دانش اموزی انصارالمهدی در در شب 11رمضان همراه با سخنرانی حجت االسلام ناطقی از علمای حوزه علمیه قم و صرف افطار در مهدیه شهدای دانش اموز اتحادیه شهرستان تربت حیدریه برگزار شد .لاذم به ذکر است که مراسم قران دوره دانش اموزی نیز هر روز در همین مکان برگزار میشود


آنطور که هستي‌ باش ،.... صداقت مؤثرترين تيري است که به قلب هدف مي‌‌نشيند ،.... هدفت را با نقشه‌هاي جوراجور آلوده مکن‌ ،... خودت باش ،.... افتاده باش ،... نه‌ ذليل ،... شوخ باش ،... نه‌ مسخره ،.... آزاده باش ،،... نه‌ ياغي ،... مطمئن باش ،... نه‌ ساده ،.... از خود ،... راضي باش ،.... نه‌ از خود راضي ،... صبور باش ،... نه‌ در کمين ،.... آنوقت خواهي ديد که کليد را در دست خود خواهي داشت!! انشاالله

از وبلاگم خوشتون اومد؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن دانش اموری اتحادیه انجمن اسلامی(شاهد رازی) و آدرس anjoman-torbat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 4589
بازدید کل : 76603
تعداد مطالب : 714
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

زبرا

RSS

Powered By
loxblog.Com